Google i Facebook oskarżone o „plądrowanie treści”
4 września 2018, 11:51Dwadzieścia największych europejskich agencji informacyjnych we wspólnym oświadczeniu oskarżyło Google'a i Facebooka o „plądrowanie” zawartości należących doń mediów i domaga się, by obie firmy w większym stopniu dzieliły się swoimi przychodami z mediami.
KE: Google może przejąć DoubleClicka
11 marca 2008, 14:32Unia Europejska wyraziła zgodę na przejęcie przez Google'a firmy DoubleClick. Wyszukiwarkowy gigant zapłacił za nią 3,1 miliarda dolarów i do zakończenia transakcji potrzebował tylko zgody odpowiednich władz.
Sojusz Google'a i Microsoftu
3 marca 2011, 18:40Google i Microsoft połączyły siły w walce z firmą z Teksasu, która posiada patent na technikę geotaggingu. Patent został użyty dotychczas w niemal 400 pozwach.
Google stawia na Słońce
18 listopada 2013, 09:28Google coraz bardziej angażuje się w przemysł energii odnawialnej. Koncern ogłosił właśnie, że zainwestuje 80 milionów dolarów w budowę sześciu kolejnych farm słonecznych. Dotychczas firma zainwestowała miliard USD z elektrownie słoneczne i wiatrowe. Jak zapewnia, inwestycje te dają "atrakcyjny zwrot".
Google, Yahoo i Apple pod okiem śledczych
4 czerwca 2009, 09:34Amerykański Departament Sprawiedliwości prowadzi śledztwo przeciwko firmom Google, Apple, Yahoo i Genentech. Urzędnicy podejrzewają, że złamały one przepisy antymonopolowe dotyczące zatrudniania pracowników.
Google testuje nowy wygląd wyszukiwarki
3 stycznia 2012, 12:59Wybrani internauci mogą oglądać nową stronę główną wyszukiwarki Google. Zachowuje ona minimalistyczny wygląd, ale ma pomóc w promocji innych serwisów koncernu, takich jak YouTube czy Google+.
Nietypowy incydent drogowy
26 czerwca 2015, 13:28Reuter informuje o – prawdopodobnie pierwszym w historii – incydencie drogowym, który niemal zakończył się kolizją dwóch autonomicznych samochodów. Jeden z pojazdów należał do Google'a, drugi był własnością firmy Delphi Automotive. Zdarzenie miało miejsce na San Antonio Road w Palo Alto.
Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę
17 kwietnia 2015, 10:01Microsoft i Yahoo! postanowiły kontynuować współpracę na rynku wyszukiwarek. Zawarta w 2009 roku umowa przewidywała 10-letni okres współpracy, ale po 5 latach każda z firm miała prawo do jej zakończenia lub rozszerzenia o nowe warunki. Koncerny wybrały tę drugą możliwość.
Jak budować silne więzi z odbiorcami treści?
3 lutego 2025, 17:21Skuteczna komunikacja mailowa to znacznie więcej niż tylko regularne wysyłanie wiadomości do subskrybentów. Prawdziwa siła e-mail marketingu leży w budowaniu autentycznych relacji, które wykraczają poza standardowe metryki otwarć i kliknięć. Nasze skrzynki odbiorcze są przepełnione automatycznymi wiadomościami, dlatego osobiste podejście do komunikacji staje się kluczowym wyróżnikiem.
Kto jest lepszy od Google'a?
8 grudnia 2009, 16:14Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z "Wielkiej Trójki" wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci - Yahoo! i Google. Jednak i tak całą "Wielką Trójkę" na głowę bije AOL.